JaleTogrul Damlacaa rica etsem bana tahmin yapar mısınız 🥰 
Damlacaa JaleTogrul bu bebiş kız, skull teorisine göre kafatası yapısı bunu söylüyor. Umarım doğru çıkar ya da gönlünüzden geçen maşallah 🥰
JaleTogrul Damlacaa doktor 12+3te kız dedi 70% ama 1 hafta sonra henüz çok erken bişey söyleyemem dedi🙄 ilk gebeliğim fark etmiyo aslında ama kızı duyduktan sonra gerçekten kızmı diye içim içimi yiyo😬🧸 16 haftamı bekliyorum bakalım nolucak :) teşekkür ederimmm