Aysebrar1 ay henüz küçüguz biz ya 😅 10+1 herkes kıza benzetiyo ama kelin kendine ilacı yok ben benzetemiyorum içimden de hep oğlum olacak gibi geçiyo kız hiç hisdedemiyorum. Fetal DNA yaptıricaz dön sendromu vs riski için ikili üçlü teste yerine , o sonuçta kromozomlara bakıldığı için cinsiyeti kesin olarak gösteriyor, gösterdi göstermedi sakladı kendini sıkıntısı olmadan dnasindan gorucex inşallah 🌸😅