Limonzeytin Adaryona Tahmin yani onu doktorda tahmn edebliyorki benım 15.5ta kıza benziyo demşti 16.5ta netleşti kız oldğu. Teori falan pek inanmadğm için açıkça net görülmesnden yanayım 😊
Damlacaa Semina57 canım hafta olarak henüz erken ama kafa yapısı olarak kıza benzettim bacak arası hakkında bişey diyemiyorum çünkü Kordon’da olabilir pipisife bir iki hafta sonra tekrar atarsan bakabilirim 🙏🏻🤗
Limonzeytin Semina57 Cnsl orgn 13 te anca oluşur erken daha neye göre tahmn yapılır bilemedim🙄 gönlnzce olsn
Damlacaa AlminaAla ramzi ve skull teorisine göre bu bebisimiz erkek , nubu da kafatası kemik yapısı da öyle 🤗
JaleTogrul Damlacaa rica etsem bana tahmin yapar mısınız 🥰 
AlminaAla Damlacaa merhaba canım tahminin doğru çıktı oğlum olucak… Buda arkadaşımın bebişi tahmin istiyor mümkünse sana zahmet https://resimyukle.io/r/tlUrxlHoqX https://resimyukle.io/r/tlUrxlHoqX Burada tam 12 haftalık