Siboo 30haftalıktım canım 33haftalıkken eve geldıler esımın ıs durumu egıtım durumu benım egıtım durumu dıger çocukların yasları kaç haftalık gebe olduğmu falan sordular gıderken bır hafta sonra sonuçlanır dedıler sonra esım aradı 153 onaylanmadı dedıler. Ama 38haftalıkken aradılar evdemısınız Doğum paketı getırıyeouz dedıler eve geldıler bebegın gelısımı ıcın de ıkı haftada bır ev zıyaretımız var dedıler ama ben kabul etmedım ıkı çocuğum daha var ıkı haftada bır musaıt olmayabılırım dedım tamam dedıler bu kadar