Siboo Kızlar İstanbul’da olupta bu yenidogan destek başvurusu yapan oldu mu ? Nereye nasıl başvuruyoruz yapanlar bilgisi olanlar bilgi verebilir mi ?
Deletedmom_33 Siboo 153′ü arayıp yenidoğan destek paketine başvurmak istiyorum deyin sizi yönlendiriyorlar.
MeyraRana Siboo vala ben Aralık 9 da yaptım kaç ay oldu gelmediler aha doğurcam hala yoklar adammı seçiyorlar anlamadım ama şey yapabilrsn sağlık ocağından aile hekiminden gebeliğine dair imzalı kağıt al kaymakamlığa şartlı gebelik yardımına başvur para alıyorsun 200 TL 2 ayda bir mi her aymı onu bilmyrm bana daha yeni yattı.
Siboo Deletedmom_33 o zaman haftaici arayayım araştırdım başvuru yapacağıma dair biseye denk gelemedim en iyisi aramak galiba 😊 teşekkür ederim
Siboo Mhtpkc arayıp ne diyoruz mesela bana yeni sosyal başvuru ise evet diyin dalan dedi yenidogan başvuru dedim aslında ben 😂
Siboo Deletedmom_33 kaç haftada başvurmak gerekiyor peki ? Paket dolu dolu dogru mu internette yazan her şey var mi içinde ?
Mhtpkc Siboo müşteri hizmetleri ne bağlanınca yenidoğan bebek paketi diyince onlar başvuru yapıyo zaten ama herkese verilmiyormuş ihtiyacı olana veriliyormuş bana öyle söylediler temsilciler hala da gelmediler zaten doğuma kaldı 1 ay 😂
Deletedmom_33 Siboo evet hepsi var besik de tahta olan ben vereceğim birisine 25 gün kullandim esimin kzueni almazsa burda ihtiyacı olana vereceğim
Deletedmom_33 Eda4119 6 paket bez, 4 pijama takımı, 2 tane 5 li takım, 4 alt üst takım, şampuan, ıslak mendil, beşik ve yatağı, çıngırak, pişik kremi, pudra, corap, ağız mendili, patik , eldiven, kitap, tırnak makası
Siboo MeyraRana aa baya olmuş gelmeleri gerekirdi insan düşünüyor adam seçtiklerini bence, ona da bakayım bi ben
MeyraRana Siboo mesela sorguluyorum acaba düştümü diye İnternetten yakında evinize ziyarete gelincek diyor.
MeyraRana minik4550 kaymakamlıktan yardım isticem hani gebeliğime dair sizden kağıt almamı söylediler de aile hekimin hemen verir.
2345hafsa Ben başvuru yaptım 153 ten 15 güne geldıler bır hafta sonra sonuç bellı olur haber verırız dedıler sonra baktık onaylanmadı aradan bır ay gectı aradılar evdemısınız yenıdgoan destek paketı getırıcez dıye geldıler hersey var ıcınde
2345hafsa Deletedmom_33 neden verıyorsunuz acaba kullanıslı degılmı ben sepet besık aldım seyyar olandan beledıyedne gelınce gerı ıade ettım beledıyenın verdıgını kullanırım dıye
Deletedmom_33 2345hafsa park beşik almıştık. Eşimin kuzeni de şu e bebekte olan hamak ve beşikten verdi. Şimdi hamağı kullanıyorum. Diğer beşik kaynanamlarda. Yani 4 tane beşik oldu evde o yüzden