Siboo Şöyle düşünüyorum; sizin durumunuzu bilmiyorum asla sizi de kastetmiyorum bu arada fakat evimizi geçindirebiliyorsak, o beşiği zorlansak bile alabileceksek neden hiç alamayacak olan ya da alabilmek için cidden zorluk çekecek insanların hakkına girelim? Ben çalışmıyorum, kirada oturuyorum, bir bebeğim var ve evet zorlanacağım ama benden daha kötüsü var farkındayım hepsi de onların olsun diyorum. Dediğim gibi sizi kastederek söylemiyorum durumunuzu bilemem asla. Ama alabilecekken sırf bedava diye bunu istemenin çirkin ve bedavacı yaklaşım olduğunu düşünüyorum.