Fbd Allah razı olsun ben ihsaldim ondan gttim ama gece ağrım başladı biraz uyudum sabah uyandığımda ağrı vardı midem kaburgam bütün karnım ağrıyordu belim kuyruk sokumum komple dayanilmiyacak değil di ama rahatsız edici huzursuz kötü bir ağrı doktorum dogumdaydi sekreterine dedimmagrim var oda karnıma baktı sert olunca karnım nts istedi doktor gelmeden soktu sonra doktorum geldi ilk beni aldı kasılma var dedi yatış verdi iğneler serumlar vs durdu Allah'a şükür hamileligim başından beri hep sıkıntılı daha detaylı yukarda yazmıştım 💞💞