Rabia54 canım öncelikle geçmiş olsun Rabbim sağlık sıhhatle nasip etsin çocuğunu kucağına almaya ben de 18. haftadan beri kasılma yaşıyorum doktor sürekli magnezyum veriyordu beri hiçbir magnezyum işe yaramadı Dün en son yeni bir hap şeklinde olan magnezyum verd. Dünden beri onu içiyorum ama içerde bebek kendini kasıyor bu seferde karnım bir anda taş kesiliyor bebek kendine topluyor içeride seninde öyle mi oluyordu