Rabia54 bazıları olur diyo bazıları git diyo o yüzden normaldir sanıyom bende ondan gitmedim geçen hafta başka bi doktortora gittim sırf bu yüzden hiç bişey yapmadı ultrasonda herşey iyi olunca bişey yapmadı belkide devlet olduğu içindir çok yoğunlar içeri alıp bakıp gönderiyolar 🤦🏻♀️ bende kendi doktoruma randevum var diye oraya gitmiştim çünkü doktorum randevusuz acil durum dışında bakmıyo