mmrv canım benim.16 haftaya kadar kanamam oldu hep düşük tehlikem.oldu 20 haftada sancilarim.vardi 25 haftadan önce nts yapmayız dediler dogsalarda düşük olur dediler üsten baktılar Altan bakmam.lazim dedi baktı eğitim araştırma sonra rahim içi kanama var dedi pilasanta rahim.agzina çok yakın kanama.olur bebek düşüyor ölebilirsind neler.neler dediler sonra 2 gün sonra özele gttim doktoruma onusten baktı kanama az dedi hatta 25 haftada artık 3 4 günde bir yarım.saat dolabı kırdın diye ve dünyalar benim olmuştu çünkü hep yatıyorum 4 haftadan beri kusmalarim.heo devam ediyor ihsaldim 4 gündür doktoruma yazdım izindeyiz eğitim araştırmada serum taktir dedi ordada sadece bulantı için taktı kadın dogumcu görsün dedi gideceğim.geve 6 da ağrılar başladı 1 sat sürdü uyumusum sonra 8 buçukta kalktım.yine ağrı var az çok anladım zaten ihsalden hiç karnım agrimamisti gttim.doktor doğumda doğum uzamış sekreter diyince karnıma baktı sertmi diye nts hemen dedi sonra sancılar çıktı 40 50 70 ama düzenli sonra kasılma.dursun diye bir iğne çok aciydi 2 tane ciğer geliştirici 2 antibiyotik ihsal için 2 2 kiloluk serum vitamin için 27 haftaligim 63 kilodan 53 düştüm 57 idim hemen 56 olmuşum ihsalden senin almaları lazım.ntsye doktor yukardan baktı rahim ağzında kısalma var sanki Altan bakarsak daha iyi olur dedi ama utrasyonla bakti senin bebiş kaç grammis Allah sanada bütün hamieslerede sabır versin sağlık versin güç kuvvet versin 🙏💞💞💞