Deletedmom434 Hafizeipek taburcu edildi eve geçmiş uyuyorum diye mesaj atmış banada kasılmaları falan geçmiş durdurmuşlar dün için doktor çok sancın vardı bugün iyisin demiş
Rabia54 Hafizeipek çok sağol arkadaşım eve geldim.ama çok dikkatli olucaz dedi doktorum insallh dayanır kuzum biraz daha
mucizembenimmm Rabia54 benim dün gece öleydi uyumakta bile zorlandım karnım patlicak gibiydi çok sertti nefes almakta bile güçlük çekiyodum tehlikelimi acaba böle olmadı bilmiyorum
Rabia54 mucizembenimmm bence gorun derim ben ihsal diye gttim.agrim ondandır acaba dedim.ama böyle oldu riske atmayın bir şey varsa önlem.alinir benm tavsiyem belki yalanci sancidir insallh ama doktor görsün derim 💞💞
mucizembenimmm Rabia54 şuan bile öle sertleşiyo ve adet ağrısı gibi oluyo anlamadımki bende bide gidince alttan muayene ettiler mi cnm
Rabia54 mucizembenimmm ilk sancılar çıktı utrasyonla bakti yukardan sonra rahim ağzında sıkıntı var gibi dedi Altan baktı mecburen utrasyonla bakti ama Altan
Rabia54 mucizembenimmm rahim ağzı kısalığı var gibi dedi Altan daha net olur dedi bakmak zorunda kaldı eve yolladi sabaha sn 3 nts temiz çıktığı için ama her hafta mutlaka kontrole çağırdı haplar vs verdi iste