Rabia54 kuzum düşünüp panik yaptığımızda bu olaylar artıyor sanırım. Ben bugün detaylı ultrasona girerken çarpıntı yaşadım mesela kalbim ağzımdan firlicak gibiydi bebek tekme atmıyor diyip durdum nabzim çıktı 113 sonra ultrason da bebeği gördüm doktor en son bir sorun yok sağlıklı dedi kalktım o kalp çarpıntısinin geçtiğini hissettim nabzim 90 çıktı sonra panik yaptın ondan olmuş dedi doktor valla durup dururken kalpten gitcem herelde dedim 🤷 o yüzden sen de sakin ol bak sancın da çıkmamış bebişin sağlıkla büyüsün 😍