Momcansu 44 gün kaldı uygulamaya göre👼🏻 yarında kontrolüm var doğum şekli de biraz netleşir diye düşünüyorum. İki gündür ara ara kasıklarımda belimde ağrı vardı sanki günümüzü beklemeyeceğiz gibi hissediyorum 🙈
Nurakin077 uzaldlal uygulamaya göre 44 doktora göre 40 Bende normal çok istiyorum ama ciddi korkularım var Henüz çatı muayenesi olmadım ama doktorumda normali destekliyor
2107 uzaldlal 6hafta kaldı sezeryan olucak inşallah zaman keçmiyor benim 3sezeryan olucak ama yıne de korku heyecan var çünkü 2 hamilelikde 2sı de erkekdi bebeklerdi 2sını de kayb etdim bu defa kızım olucak sağlıkla kucağımıza almayı Allah nasip etsin inşallah
ayhankubra01 2107 amin canım sen iyi olanı düşün Rabbim hayırlısını versin inşallah sağlıkla kucağına alırsın prensesini
Sevgibbd uzaldlal uygulama son 7 gün diyor doğum şekli şuan normal gözüküyor ve heyecan dorukta babamızla birlikte sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı bir an önce doğsa da sağlıkla kucağıma alsak bebişleri💞💞
Hilalgungoor 40+1 yarin yatış verildi. Normal istiyordum fakat hiç açılma ve nst de sancı çıkmıyor. Bebek kanala inmemiş. Suni sancı verilcek fakat doktor çok zor dedi🙁
Ftmnr18 uzaldlal uzaldlal 9 gün kaldı doğuma 😀 Prensesim hem ters hemde kist ameliyatı olacağım için sezaryan önerdi doktorum Hislerime gelince hem korku hem heyecan 😍😍
Kilaflarinmucizesi uzaldlal 2.gebeliğim 37 gün kaldı doğuma programa göre. Normal doğum düşünüyorum ilki de normaldi.
Zeeynepp uzaldlal benimde daha çok var 5 ay kaldı, normal istiyorum Allah kolaylığını verirse inşallah, şuanda hiç korku yok 😅Allah kolay doğumlar nasip etsin o halde.
burcuo Esraustaoglu Amin inşallah çok sağolun 🙏🏻 Siz de öyle 🌸 Salı günü kontrolde 3344 gr 54 cm çıkmıştı. Haftada ortalama 250 gr alır dedi doktor. Kendimize 3500 gr sınır koymuştuk. Bu arada bugün kovid testi verdim pozitif geldi 😒 5 gün ertelendi doğum da. O arada kesin geçer zaten 3500 gr’ı. Neyse vardır bunda da bir hayır. Gününü bekleyecek mecburen. 😄
Ozlm007 uzaldlal son 7 gün var bizde normal doğum diye bekledik ama sezaryene döndü doktorum sıcak bakmadı normal doğuma heyecanlıyım sitresliyim inşallah güzel geçer hepimizin doğumu 16 nisanda kızım geliyoooooo 💜💜💜💜💜
gorky Hafta olarak hesaplayamadım daha 151günüm var 😁Daha doğum şekliyle ilgili birşey düşünmedim 😂Sakin ol ☺️
prensannesi1649 uzaldlal 3 gün kaldı normal doğum istiyorum nişanım önceden geldi acilmam var biraz ama bebeğimin gelmeye nyeti yok galiba onu bekliyoruz
Papatyaytt prensannesi1649 Allah yardımcın olsun canm bende 39+1deyim normal ve ilk gebelik bekliyorum ahh gelsinn artık ❤️