fatma_dilek uzaldlal uygulamaya göre 19 gün ama bence daha erken gelecek gibi öbür çocuklarım 38 haftalıkken oldu heyecan panik herşey var bende
Papatyaytt Elifebrae bendede uygulamaya göre 6 gosteriyor gidişat normali gösteriyor bakalım artık hayırlısı 🙄🤲😁
mink0307 Rmzy-01 haftalarımız aynı benimde 2.ci gebelik sezeryan olucak size tahmini gün verdi mı doktorunuz 😊rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Berru uzaldlal uygulmaaua göre 15 gün kaldı yarın 38 haftalik olucam.ama son bir gün uarin doğum yapicam Allah nasip ederse.diger iki çocuğumda normaldi buda epidural normal olacak inşaallah
Tazeannee000 uzaldlal bizimde son 32 gün 💕 bnde en başından beri sezeryan istiyorum ve olabildiğince pozitif sezeryan hikayelerini okuyup kendimi rahatlatiyorum hep ama korkmuyor da değilim bi an önce gelsin geçsin zamanı insallah 🤲🤗😍
Zeynep009 79 gün kaldı, ellerim çok uyuşuyor arkadaşlar bi de ayaklarımın üzeri çok kaşınıyor ikinci hamileliğim ama çok farklı ilkinden , ilki zeynebimdi ikincisi Metehan inş erkek die yorum yapıorum ama biraz ağır geçiyor
Erayhilal uzaldlal doktorum tüp bebek oldugu icin sezeryanla alacagini söyledi 10 mayis gibi yani 38. Haftada kavuşcaz insallah cok heyecanliyim 🥰 haftamiz ayni bu arada sanırim 🥰
Tubcg Erayhilal Tüp bebek olmasıyla sezeryanla doğum nedeni nedir anlamadım benimde öylede normal doğum istiyorum ben doktor bi neden açıkladımı ?
Damla22 uzaldlal programa göre kavuşmamıza 109 günümüz ne zaman gelirse artık keyfi bilir Allah izin verirse normal dogum istiyorum oglumda da normal istiyordum rabbim nasip etti sonrasında rahat ettim bakalım inşallah yine normal dogum olur merakla heyecanla kızımıza kavuşmayı bekliyoruz
Gamze1351 uzaldlal uygulamaya göre 2 hafta 3 gün dio erkende gelebilir geçte gelebilir doğumu normal dusunuom sağlıkla gelsin inss 🤲
burcuo uzaldlal Ben de daha çok var diyordum, yarın doğumum var sezaryen 🥶😄 o kadar hızlı geçiyor ki zaman. 39+2’deyim, çatı darlığı ve bebek kilosu sebebiyle sezaryen olacağım. Yoksa normal denemek istiyordum. Hayırlısı olsun hakkimızda 😊🙏🏻
Acee uzaldlal son 91 kaldi cok gibi gorunuyo ala hemencecik geciyo dogum şeklim de bebis nasil isterse oyle olacak😊
Efnan 25+1 haftalığız 104 görünüyor 😂😂 inşallah sezeryan olcak 🙂 hepimizin bebekleri sağ sağlim gelsinler inşallah ❤️❤️❤️