Neslikra06 uzaldlal 36+0 28 günümüz kaldı gösteriyor ama normal doğum bakalım ne zaman gelir,hayırlısıyla gelsin hepsi inşaAllah..2. Doğum tabi biraz tedirgin fazlasıyla heyecanlı 🥰
Mitra uzaldlal 32. Haftadayız normal istemiyordum çok fazla deforme oluyor diye doktorum estetik yapıp kapattığını söyleyince Allah nasip ederse normal doğumu bekliyorum 😂
Eymeninannesiiiii Son 1 yada 2 oğlumla aynı bedende olmak okadar güzelki kucağıma alıcam ama zor geliyor
1606 Gull_94 amin canım benim bende Doğumu bekliyorum sezaryen olucam riskli gebelik diye dualarınızı bekliyorum sağ Salim kızımızı almak istiyorum babamızla birlikte 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Fundamomm uzaldlal Aynıyız demem ki 4 haftam var sezeryanim 🙏 rabbim güzellikle kucağımıza almayı nasip eylesin
burcuo Simgeyuca Bugün test verdim kovid pozitif çıktım, benimki 5 gün ertelendi. Allah kolaylık versin yarın size 🌸🙏🏻
Ummu88 Bizdede sezeryan olacak ikiz ogluslarima kavusmaya son 27 gün, doktor 06.05. gün verdi. 25 haftadan beri erken dogum riskimiz var, serklajliyiz. Bu zamana kadar geldik, inşallah son 27 günüde atlatiriz erken gelmezler 💙💙
Ccaannsseell uzaldlal 11 gün kaldı.🥰 Sezeryan ile doğumum olacak. Ben doğum hakkında hep bebeğim ve benim için hayırlısı nasılsa öyle olsun dedim. Bebeğim en başından beri hep normal doğum pozisyonunda. Ama çatı muayenesi olduğumda normal doğum yapamayacağimı çatımın çok dar olduğunu öğrendik. Hemen sezeryan günü aldık 😍 aslına bakarsanız normal doğumdanda korkuyordum sezeryan daha rahat gibi geliyordu ama o tercihi ben yapmak istemedim ☺️ rabbimde içimden geçene göre nasip ediyor işte 🤲☺️ Bende aşırı heyecanlıyım. O günü iple çekiyorum. Bir an önce oğlumla kavuşalım istiyorum 🥰
iremgrgn uzaldlal son 5 gün kaldı görünüyor ara ara yalancı sancılar gelip gidiyor, herşey şu an normal doğuma uygun ilerlediği için normal doğumu bekliyorum ama şu 5 günden sonra artık sezeryan olması için doktorumla konuşacağım çünkü dayanamıyorum artık gerçekten.
Smyye1B uzaldlal 78 gün kaldı normal doğum istiyorum şuanlık sorunsuz ilerliyoruz normal olmaması için hiç bir sorun görünmüyormuş 😇 🥰
Gonul-123 39+3 😬 Uygulamaya göre 4 doktora göre 11. Bebişten ses gelmezse o zamana kadar suni sancıyla başlatacaklar doğumumu bakalım heyecanla bekliyoruz 🙈