uzaldlal 9 günüm kaldı. Ama bebişimde tık yok, gününü geçiricek benimki 😪. Doğsun istiyorum artık, herkes soruyor kaç gün kaldı, doğurdun mu vs diye. Sıkılmaya başladım böyle sorulardan, zaten canım sıkkın gerginim bide onlar sorunca patlıyorumm 😪. Oysaki ki hep harekette etmeye bakıyorum, bolca yürüyüş vs ama günü saati var bebeğimin, kendi isteğince gelir inşallah