İnşallah 3 ayda geçiyordur ben de 3. Ayı bekliyprum bulantıların bitmesi için doya doya yemek yemeyi özledim 🥲 şu an normal beslendiğim gibi beslenemiyorum midem kötü olacak diye yediğim zaman kötü oluyorum bebeğe sıkıntı olmaz dimi ilk 3 ay bizim depolardan besleniyor diye duymuştum dpğrumu