Sena__10 İlk gebeliğim, ikili tarama testi yaptırdım ve e nabizdan baktığımda değerler normal yazısını gördüm, paap ikili 4.24 ml serbest beta hcg ise 42.6 sizce nasıl sonuçlar e nabizdan sadece bunlari görebiliyorum
brtndumn Nurrr3517 ilk öğrendiğimde adetim daha geçmedi ama hala adetime 2 gün var bugün tekrar kan verdim
Ylzz123 Kimbu_anne daha yeni olduğu için farketmez düz yatabilirsiniz🙏🏻 Biraz hareketlerinizde dikkat edin ani hareketlerden kaçının dinlenin
Narinbiranne Melisa0002 göğüslerim şişti de süt oluşup oluşmadığı nasıl anlaşılıyor ki bilmiyorum pek
Limonzeytin Azra41 3aydan sonrada bel ağrısı sırt ağrısı sık idrar vs oluyo yaa bende oluyo bazen 21.haftalğm. bazende gaz tabiki 😁😁😁 bünyeye bağlı