Mavi20 Kuzum hiç üzülüp bebegide üzme Allahın izniyle yavrularımız sağ salim dogucak bana da kafasındaki sıvıyı söyledikten sonra kalbinde delik var dedi 1 hafta sonra çok şükür o delik kapandı sınır 10 mm ama çoğu erkek bebekte goruluyomus bebeginiz erkek mi bilmiyorum böbreği için bisey soyleyemicem inşallah bisey çıkmaz sizde de ama siz kendinizi üzüp bebegide üzmeyin dediğim gibi bol bol dua edin inşallah bisey yoktur geçmiş olsun 🙏