Cansu10 ikili taramayı yaptırdım sonuclar iyi cikmisti ama detaylida girdim bebegimin kafasında sıvı toplandığını söylediler fetal mr çektirdim ama çok şükür biseyimiz çıkmadı şeker yuklemesini yaptırmadım yaptirmayida düşünmüyorum benim kişisel fikrim tabiki bu 2 doz tetanoz aşımızı olduk bizde durumlar böyle siz neler yaptırdınız 😊