Cansu10 yani bebek %90 sorunsuz görünüyor tabi ki risk faktörleri var ancak puan hamile olduğun için biley yapılamaz. Doğum sonrası için yol gösterici o biley çıkarsa bile kendini o kadar zaman yeme tadını çıkart şuan dedi..çok düşündüm acaba yaptırsam mı diye sonra dedim ne gelirse allahtan