Leyla001 Asel2520 bnmki 13.7 gecen 14.8 çıktı mesela parol içtim 14 haftalık gebeyim bide sakin kalmaya çalışıyorum limon yiyorum
Leyla001 Asel2520 ilerleyen haftalar da nasıl bi yol izleriz bilmiyorum 🤷♀️ şimdilik 14.8 e kadar çıktı bi defa tuzdan hamurdan uzak duruyorum bol su içiyorum 13.7 olunca da limon 🍋 suyu içiyorum
Asel2520 Leyla001 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi anne olmak kadar zor bişey yok gerçekten
Serapcemre prensannesi1649 27haftalık canm benm de aeada 13-9 oluyor alfamete başlattı doktor her ihtimale karşılık
Serapcemre prensannesi1649 ya benm işte arada oluyordu doktor başlattı kullanıyorm ben de ama saati var mı içmenin ben geç uyandıgım ıcın geç içiyorm sıkıntı olur mu zaten kahve nadir çay günde bir bardak belki 2 açta kalmam
eylulummmm @Serapcemre hiç o anda ölçme şansım olmadı ama 13 çıkıyordu bide kalbim çok hızlı atıyormuş
eylulummmm @prensannesi1649 ay Allah korusun aç kalmamaya özen gösteriyorum ama sabahları bide dışarı çıktığım zaman