eylulummmm oluyor sezeryana alabilirler çünkü yüksek tansiyon beyin kanamasjna kadar yol aciyormus ben 27 haftamada hastanede yatisim yapıldı tansiyondan dolayı benim kalp rahatsızlığından dolayı çok yükseliyor ama elinden gelince sakin kalmaya çalış misal düşünme doğumu falan ben düşünmüyorum aklıma bile getirmiyorum ins normal doğum olur