Serapcemre prensannesi1649 ya benm işte arada oluyordu doktor başlattı kullanıyorm ben de ama saati var mı içmenin ben geç uyandıgım ıcın geç içiyorm sıkıntı olur mu zaten kahve nadir çay günde bir bardak belki 2 açta kalmam
prensannesi1649 Serapcemre ben kendime göre saat ayarladım uyanıp kahvaltı yapıp içiyorum birini de akşam yemek yedikten sonra
eylulummmm @Serapcemre her an ölçemiyırum ki canım gözüm karardığında fln kaç çıkar bilmiyorum normal bir günde 13 çıkmıştı
Serapcemre eylulummmm anladm canm vallaha ben tansiyon aleti aldım sadece bunun ıcın:/ ama gözün kararıyorsa yüksek cıkıyordur
prensannesi1649 Serapcemre kendi düzenine göre kur bende geç uyanıyorum onun için kendi duzenimde kurdum
Leyla001 Serapcemre şimdilik yükselirse içeceğim daha içmedim ama nadir 13.9 oluyoruz çok dikkat ediyorum ama 14 haftalık gebeyim ilerleyen zamanlarda bakacağız artık insallh yükselmez o kadar tabi hamur işi tuz kaçırınca çıkıyor 14.8 lere