Ays_cskn Mavidunyamm istanbula gidiyoruz nasipse ondan sonra gidicem bende tam 17 haftalik oluyor o zamana insallah cinsiyetide soylerler 😆😆😆
Ruveyda_baskapan Mavidunyamm oooo sana o zaman mide yanmasına , adet olacakmış gibi gelen minik ağrılara hoşgeldin diyorum 😂😂😂😂
Ays_cskn Mavidunyamm bilmiyorumki arkadaşım devlet hastaneleri detayliya kadar soylemiyor dedi ama ne kadar dogru bilmiyorum 😊
Minianne04 Benimde kasıklarım ağrıyor ya her gün bişey yapsamda yapmasam da doktor normal diyo rahim büyüme ağrısıymış
Mavidunyamm Minianne04 evet evet kasık ağrısı çok çok normal canım. Bazen şiddetli olur bazen hafif, bazen sanki adet olacakmis gibi sancılar gelir ,🙂 benimde çok oluyor sanki 5 dakika sonra adet olacakmis gibi hissediyorum 🥺
nur-0606 Mavidunyamm bizde 13 haftaligiz bendede oluyor ve vajinada sızlama oluyor sizdede oluyor mu acaba
Mavidunyamm Ays_cskn devlette genelde 16 dan sonra söylüyorlar ama en mantıklısı yine detayliyi beklemek
68Tazeanne 17+0 dan bildiriyorum (herkeste olacak diye bir şey yok tabiki) aşırı bel ağrım var🥺 Aslında bel ağrısından ziyade sağ tarafımın kemiği aşırı ağrıyor 🥲 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Mavidunyamm nur-0606 şimdiye kadar 2 defa oldu ama kısa sürede geçti. Sizinki sıklıkla oluyorsa doktora danışın bir
Mavidunyamm 68Tazeanne işte en başta da dediğim gibi sürekli kramp giriyor bacaklarıma ayaktayken bazen çok zorluyor 😔