Mavidunyamm 68Tazeanne işte en başta da dediğim gibi sürekli kramp giriyor bacaklarıma ayaktayken bazen çok zorluyor 😔
Mube_iz Benimde bugün 1. Trimesterın son günü kendimi iyi hissediyorum ama şu aralar ne yesem mideme dokunuyo yanıyo, azcık bişey yesem midem patlıcak gibi oluyo bu durumu yaşayan var mı🥺
Mavidunyamm Mube_iz şişkinlik herkeste oluyor ya 🤗 ama mide yanması geceleri oluyorsa ılık süt öneririm
Hicran-01 3babymom belirtileriniz neler oldu. Biz 12+5 olduk.cinsiyetimiz belli değil.kızımız olsun istiyoruz 🌷
3babymom Hicran-01 benim iki oğlum var bunda da diğer hamileliklerimde de belirtim olmuyo hatta hiç gebelikten şüphelenmiyodm bile üç hamileliğim de aynı geciyor 🌸🥰
Melekprenses Bugün 2. Trimester e geçiş yaptık umarım daha rahat geçer. Cinsiyet hala net değil klitoris mi.pipi mi belli değil hala net