Ozteber Aa eskişehirli hemşerim de doğurmuş 🙈 Gözünüz aydın sağlıkla dönün inşallah evinize allah analı babalı büyütsün 🙏🏼 Aramız bir gündü bende çok sabırsızım doğurmak için umarım böyle kolay geçer. Peki önceki günlerde belirtiniz var mıydı hiç ya da doktor kontolünde nst de ufak tefek sancılar falan ? Bende hiç tık yokta merak ediyorum öyle birden bire mi oldu 🙈☺️☺️