DgnPeri aminnnn darısı herkesin başına inşallah gerçekten kolay bi doğum oldu haliyle yorgun dusuldusunuyo sonrası ama inanın değer bugün meleğini emzirdim nasip olursa yarında evimize gelicek rabbim herkesi bir abaza kurtarsın ve yine söylüyorum bol hareket edin kolay geçmesi icin😊 ben hala enerjimden bişey kaybetmedim şükür yarın evimize gelicek diye dip kose temizliğe bile basladim😂