Nurgl34 7. Haftadan beri kanamalarım oluyor rahim içinde kanama alanları mevcut haftalardır yatak istirahatindeyim lavabo harici ayağa kalkmıyorum ilaçlar vs veriliyor kullanıyorum ara ara hastanede yatmam bile gerekti. en ufak bir kanama artışında ya da renk değişikliğinde görmek istiyor doktorum.
Böyle durumlarda hemen doktorunuza haber verip eğer imkanınız varsa hemen hastaneye gidin. Eskiden kalan bir kanda olabilir ama eski kan genelde kahverengi oluyor diye biliyorum çünkü kaç haftadır içerdeki eski kanamaları atıyorum ve hep kahverengi oluyor arada pembe/kırmızı geldiği zamanlarda doktorum mesai saati dışında bile hastaneye çağırıyor ve kendi de geliyor önemli olmasa gelmez bile . Umarım önemli bir şeyiniz yoktur 🙏🏻