Nurgl34
Doktora görünün muayene olrsanz iyi olur. Benim 11 de ve 16 da kanama olmştu pruluton depot iğne oldum ve progestan verdiler plesentam aşağı kaymş ondan kaynaklı kanama alanım olşmştu. Lekelenme yada kanamalarda doktora görnmekte fayda var 3ay da olabiliyo çnkü…