Nurgl34 daha az önce iğnem vardı hastaneden geldim şansıma doktorum da doğum için oradaymış tam denk geldik kendisi çağırdı gelmişken bi ultrasona alayım seni diye.
Bol bol su içmemi önerdi vücut ne kadar susuz kalırsa o kadar kasılma riski olurmuş kasılma olmasını istemiyorum kanamayı arttırır dedi.
Bol bol su için kızlar ben içemiyordum ama artık bi
Şekilde içmeye çalışacağım içime meyve vs koyarak aromalandır öyle dene dedi.
Tekrar sordum sümüksü akıntıyı gayet normal olabilir ara ara pıhtı şeklinde parçacıklar da olabilir ama önemli olan kırmızı kanama ya da ağrılı herhangi bir renk kanama olmaması dedi.