Suna0991 doktor bence mantıklı davranmış. Şimdi buradaki çoğu kadın olaya madem sezaryen olacaksınız neden acı çekesinki başts diye yaklaşmış. Ben bunu yanlış buluyorum. Bebek kendi geliş zamanını belirleyecek, yavaş yavaş strese girmeden aşağı inecek, o aşamada olmazsa sezaryene alınacak. Siz kasılma yaşarken aslında hormonlarınız size hem bebeği getiriyor hem de sütünüzü hazırlıyor.
Ama bi de lap diye dünyaya ameliyatla sizin ve doktorun belirlediği bi zamanda çıkması var. Bu doğru değil ya.
Bence iyi bir doktor seçmişsiniz.