Çatı muayenesi yaptıranlar için bir sorum olacak arkadaşlar. Ben şuan 36 haftalığım 2 haftadır doktorum alttan muayene ediyor hem ultrasonla hem de eli ile. ilkinde sancı çıkmıştı bakayım dedi ikincisinde de bebek aşağıya inmiş artık alnı falan ultrasonda net görünmüyordu diye bakmak istedi bebek çok baskı yapıyor ama açıklık vs yok dedi. Yarın gene randevum var tekrar bakmak ister mi bilmiyorum ama bu çatı muayenesi denilen şey aslında bu yaptığı şey mi eliyle rahim ağzına bakması mı? Yoksa daha mı farklı oluyor?