Kızlar 36+6 yım bugün kontrolüm vardı normal doğum istiyorum doktora çatı muayenesini ne zaman yapacaksınız die sordum doğum da dedi sizce normal mi ya herkes 38. 37. Haftalarda oluyo bunu ya çatım darsa ya normal doğum için kendimi hazırlarken bi an sezeryan derse kafam çok karıştı help me? 🤔🙄