1.ci doğumumda oğlumu 4 kilo 200 gram normal dogumla kucağıma aldım.
2.ci doğumumda kızımı 3 kilo 540 gram normal doğumla kucağıma aldım
Şimdi 3.yü doguracam☺️ 19 haftaligiz daha çok küçük inşallah Allah nasip ederse bakalım bu nasıl olacak fakat bunda da sezeryanla olmak zorundayım çünkü tüplerimi baglattircam başka yöntemim olmadığı için mecbur sezeryan dedi doktorum