Mommce devlet Hastanesi’nde yapiliyor mu pek bilgim yok ama annem Etlik Zübeyde Hastanesi’nde bağlamıştı sanırım yapılıyor heralde
19+2 günlüğüz özele gidiyorum doktorumla konuştum eğer sezeryan olmak istemiyorsan daha sonra da bağlarız demişti bende yok ikisi bir aradan çıksın dedim ama devlet hastanelerinde de var kadın hastalıkları bölümünden bağlanıyo diye biliyorum annemden