BurcinTurkcan Sahsenemm45 bende 175 boyundayım ama eşimden de benden de uzun olacak inşallah ben 49 eşim 50 cm doğmuşuz 🤭
Leyyaall Mommce 37 hafta 2900 benim kiz haftasina gore kucuk cikiyor doktor minyon bi bebek problem yok diyor🤷🏻♀️😄
Mommce Sahsenemm45 sezeryan olması sizin yapınıza göre değişiyor sanırım. 4 kilo üstü bebisini normal dogum yapan tanıdıklarım oldu
Sahsenemm45 Mommce bilmiyorum ki ya ben zaten en başından beri kesin sezeryan Olcam diyodum öyle hissediyodum hayırlısı artık bebiş sağlıklı olsun da sağ salim doğsun da gerisi önemli değil 🥲
Sahsenemm45 BurcinTurkcan vayy maşallah yaa 🥰 sağlıkli bı şekilde kucağımiza almak nasip olsun inşallah🙏
_papatya-ilaydam06 Mommce 34 hafta 2 kg Allah tez vakitte kavuştursun hepimizin evlatlarımızı kucağımıza ❤️
Leyyaall Sudenr 28 de 1250 gramdı 32 den sonra yavasladi kilo alimi ama suyu doppleri hicbir problem yok genetik dedi doktor anlamadim 🤷🏻♀️
miniktirtilim Mommce takilmayin asla ultrason ile birebir uyumlu gitmiyo suyu esigi vs derken cok fark ediyor. Sinirin altinda kalmadikca doktorlar da uygun buluyor kilolari
Mommce Hilalkhrmn417 yaa canım sen sona yaklaşmışsın ne güzel 😍 en kısa sürede sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😘🥰🥰