eceyesilot_63 hastaneye gitme isteği bende de var. Geçen hafta muayenemiz vardı. İstersen haftaya kontrole gelebilirsin ama 3 hafta sonra tekrar muayeneye bekliyorum dedi. Ben tabii ki bi hafta sonraki kontrole gitmek istiyorum. Eşim de ne diyeceğiz ki doktora iyisin diyor😅 bebeğimi göreyim yeter valla, çok merak ediyorum bi haftada ne kadar büyüdüğünü