Annesininportakali53 bence hemen ümitsizliğe kapılmayın. Bazı doktorlar fazla mekanik ve hissiz konuşuyor. Eğer iletişiminiz uymadıysa mutlaka yeni doktor arayın. Sizin bu süreçte şefkatli ve ilgili bir doktora ihtiyacınız var. Ben de ilk kontrolümdeki doktor yüzünden çok mutsuz ve sinirli iki hafta geçirdim çünkü ne kese ölçümü yapmıştı ne de bebekle ilgili haftasını söyleyip bilgilendirmişti. 3 hafta sonra gel kalbi atarsa duyarız atmazsa zaten gerisi malum diye konuşup canımı sıkmıştı. Başka doktor araştırdım gittim, kafam rahat şimdi. Kese gelişiminin nasıl olması gerektiğini hiç bilmiyorum çünkü benim ilk kontrolümde doktorum ölçmemişti maaelesef ama fasulye şeklinde bi keseydi. Doktor değiştirdikten sonra 7+5′te gittiğimde kese 8 cm, bebek 1.44cm’di. Haftasıyla uyumlu demişti. Sizinki de bir haftada iki katına çıkmış aslında ama tıbbi karşılığını tabii ki yine doktorlar bilir. Siz kendinize iyi bir doktor araştırın, içinizi de ferah tutup bol bol dua edin. Bebişler stresten de çok etkileniyor. Allahın izniyle sağlıklı ilerler her şey