Nuurrrrrr eceyesilot_63 8+1im bende çok halsizlik baş, dönmesi var bende kasıklarımda da agrı cok başkada biseyim yok cok sukur aman olmasın 2 yaşında da oğlum var 😊
eceyesilot_63 DeryaCan01 benimde öyle ama olsun Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin de bunlar geçici şeyler ❤️🙏
eceyesilot_63 suscarparimm aynen öyle aslında midem bulanmiyor ama koku hassasiyeti bulandırıyor hiçbir şey yiyesim gelmiyor ya
Kestanegulsah Koku hassasiyeti üzerine mide bulantısı ama kusma yok kussam rahatlarım belki ama midem çalkalanıyo resmen 8+2 olduk mahfoldum bittim sürekli uykulu ve yorgunum bebek gibi uyuyorum sürekli 😂
eceyesilot_63 Kestanegulsah kusunca rahatlıyorsun zaten ben bir kaç kere kustum da rahatladım ama kusamayinca daha kötü bende uyuyorum sürekli napalım 😂
1990_ayse 8+2 olduk bugün tüp bebek ile hamile kaldım baştan beri devam eden lekelenmem var canımı çok sıkıyor her ne kadar doktor bi sorun yok desede üzülüyorum
Trkan 1990_ayse bende tüp bebekle kaldım 5 yıl sonra kavuştum 2. Denemem şükür su an 7+4 üm 2 haftadır az az lekelenmeler devam edıyor. Yarın kontrolüm var. İnsan hep bir tedirgin korku dolu Yaşar mı ne tuhaf bir duygu😞 allahım hepimiz sağ Salim kavuşalım minik mucizelerimize 🦋🦋
Fidashkam 1990_ayse Merak etme Allah’ın İznile sağ Salim kucağına alırsın İnşallah 🙏Bende 8+1 lekelenmelerim var hormonlardandir doktorum diyor normal
Akbulut0103 1990_ayse canım benmde tüp bebek lekelenmem benmde 5.hafta da başlamıştım şuan 10. Haftaya girmek üzereyim 8.haftanın sonlarında geçti. Bol bol dinlen endişelenme benmde doktorum normal olduğunu söylemişti. Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah.
eceyesilot_63 1990_ayse olsun sıkma canını Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benim normal kaldım ama birde bana sor hergun gidilse giderim hastaneye çok huzursuz tedirgin oluyor insan
1990_ayse Trkan 14 yıl sonra 2.denemede yaşadım bu mutluluğu ama her an bir şey olacak korkusu ile doya doya sevinmiyorum bile
eceyesilot_63 Trkan demi çok tuhaf bir duygu inan ben normal kaldım ama aynı endişe aynı korku bende de var
Annesininportakali53 Trkan @1990_ayse @Fidashkam @Akbulut0103 @eceyesilot_63 @ezgiguzel- kızlar benim de bugün 5+2 doktora gittim keseyi gördük beta değerim çok çok iyi artışı ve kesen gelişiyor dedi ama düzensiz dedi ve acilman var biraz dedi iyice korktum önceden dusugum olduğu için progestan ve oksapar kullanıyorum ama kanamam yok çok şükür 4+2 de 6 mm şimdi 5+2 de 12.40 mm olmuş sizce çok mu düzensiz düzelmez mi ve yerinde olmaz mı sizce çok üzüldüm 7. Haftada başka doktora gitmeyi düşünüyorum her hafta insanı mutsuz ediyorlar https://resimyukle.io/r/YawtGIMJ1x
Trkan 1990_ayse dimi 😞 ne güzel biz de böyle herkes gibi haykırsak ya da normal gebeler gibi herşeyi normal yaşasak. Bana tuvalet hariç evın için de bile çok dolanmak yok diyor doktor düşün artık koltuk ile yapıştık birbirimize. Yarın şu kontrolu bi hayırlısıyla atlatsam 🙏🏻🙏🏻
Trkan okuryazarr hiç mi yok 😊😊 benım mide bulantım da çok oluyor i. Hatta biraz önce bir çığlık atmışım kocamın aklı çıktı kasıgıma bir batar girdi 15 saniye falan sürdü geçti 🙈 aklım çıktı
okuryazarr Trkan çok hafif batma falan oluyordu gaz sancısı ve şişkinlik oluyor tabi bir de ilaç kullandığım için kabızlık ☺️Onun dışında bir şeyim yok şükür 😇