Seyhan34 Ben 5 yıldır içiyordum özellikle son 2 yıldır günde 1.5 hatta 2 paket içtiğim zamanlar bile oldu. 20 gün önce sürpriz bi şekilde hamile kaldığımı öğrendiğim anda elimdeki dolu paketi olduğu gibi çöpe attım. Şuan aklıma bile gelmiyor, sanki hiç içmemişim gibi o kadar yabancı geliyor ki. Ben bi yazı okumuştum hamilelik sırasında beslenmemize dikkat etmemizin ne kadar önemli olduğuyla ilgili. Diyordu ki bebeğiniz doğduğu anda onun yüzüne sigara dumanı üfleyebilir misiniz? Cevabınız hayır ise karnınızdayken çektiğiniz duman olduğu gibi onun da ciğerlerine gidiyor. Cevap evet ise içmeye devam edebilirsiniz. Belki bi yardımı olur size diye paylaşmak istedim ☺️