Seyhan34
Senle aynı durumdayız canım vicdan azabından ölücem ama resmen sigarayla yatıp kalkmak istiyorum o kadar canım istiyor ki 2 günde 1 paket içiyorum bende kötü kötü rüyalar görüyorum
Çok zor çok stresli gebelik geçiriyorum zaten içmemek elde değil evet nefsimize sahip çıkmamız lazım ama bazılarımızda o güç gerçekten yok 😔😔