Seyhan34 kesinlikle ve kesinlikle kafada bitiyor bence..ben de tiryakiydim günde 1 paket içiyordum ama kafamda bitirdim artık içmicem diye..şu an 10 haftalık hamileyim ilk öğrendiğim de tabii ki ben de içtim tek tük ya da eşimin sigarasından nefes çekiyordum ama sonra vicdanım el vermedi.şu an bile canım çok çekiyor hele yemekten sonra nasıl..ama kendimi tutuyorum 🙈 kendi içinizde bitirmelisiniz bence.inşallah en yakın zamanda bırakabilirsiniz🙏🏻