Seyhan34 herşeyden önce kendini değil çocuğunu düşüneceksin ben 9 sene kullandım tüp bebek transferim olduğu gün bıraktım ve 1 ay oldu canım da istemiyor bir kere bile içmedim de.Bırakamıyorum diye birşey yok bence tamamen nefis ile alakalı.sigara içen annelerin çocukları her zaman daha zayıf doğuyor ilerleyen zaman da ciğerlerinde problem olma riski çok fazla.Öksürükleri daha sert oluyor.Etrafımda kullanan annelerden bizzat gözlemledim.Kendi zevkin için çocuğuna bunu yapma bence.herşey beyinde bitiyor