Delikizz Deletedmom_30 bende ikinci oğlumu bekliyorum. İçimden hep kız geçmişti ismi bile hazırdı ama bir baktık erkek 🤭😄 sağlıkla gelsinlerde önemli olan bu yapacak birşey yok 🤷🏻♀️
Askgebesi Deletedmom_30 iki hamileliginizde de belirtiler aynı miydi acaba ve belirtilerinin nasıldı peki bizde fikir olsun 😅
Deletedmom_30 Askgebesi cinsiyetle alakasi bile yok 😁ilk oglumda prilam kullandim mide bulantisindan bir sey yiyip icemezdm simdi hic oyle degil çok şükür midem bir kez bile bulanmadi😁
Ayse1608 Deletedmom_30 Gönül ikisini de tatmak ister tabi canım haklısın hayırlısıyla gelsin bebişin 💓
Deletedmom_30 Sibelalagoz0 inan hamile oldugumu bile unutuyorm 😁ilk lglumda midem cok bulaniyordu bu hamileligimde hic olmadi cok sukur
Sibelalagoz0 Deletedmom_30 aynen bende öyleyim hamile olduğumu unutuyorum 3 ayligim daha cinsiyeti ogrenmedim
1299 Deletedmom_30 öncelıkle gözünüz aydın saglıkla gelsın ınşAllh😍suan bnde 16 haftalık hamıleyım tam net olmamakla beraber bnımde 3. Oglum yolda galıba😂😂
Turkerg Hayirli olsun❤️ Benim de oglum 17 aylik ben de 18 haftalik hamileyim. 2. Oglan yolda😁 bu sene oglu olanin oglan kizi olanin kiz dogurma senesi diyorum cevremde herkes ayni sanki😂
Deletedmom_30 Turkerg teşekkür ederim canim sanada hayırlı olsun😂ya bn kiz bekliyordum herkes bunun arkadı kız diyordu oyle olmadi😂
Tatlisannedilekk Deletedmom_30 Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻 bende 2.oğlumu bekliyorum, 18aylık oğlum var ben 22haftalık hamileyim🤰🏻
1299 Deletedmom_30 yok kızz 4. De tutmzsa napıyım😂😂hamılelıgımde cok zor gectı bu sefer Rabbım 3 prensımıde saglık versın ınşAllh 🤲demekkı benden kız cıkmıyo anam😂