Deletedmom_30 hayirli olsun canim benimde bir oglum var dört aylik olcak, bende bir kiziminda olmasini cok istiyorum hatta simdiden kiz isimleri düsünüyorum jsjdhsj ama dedigin gibi hayirli saglikli olsunlarda gerisi bos 🙏🏻 kac haftaliksin acaba suan sezeryan yerinde bir sorun varmi birde doktor sorun olur vs dedimi? Bende sezeryanliyimda 😬