Deletedmom_30 Gözün aydın, inşAllah sağlıklı-hayırlı evlat olsun canım. Ben de tam post açacaktım, randevum yoktu ama minik bir sıkıntıdan dolayı doktora gittim oğlumuzun keyfi yerinde dedi, benim de oğlum olacakmış. Göz yaşım pıt.🥺 Linçlenecek bir şey yok, biz de Allah nasip eder de bir daha 2. Çocuk düşünürsek elbet kız isteriz, öncelik sağlıklı olması kesinlikle ama dediğin gibi insan iki meyveyi de tatmak ister.❤️ İnşAllah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur.🙏🏻🤍