Hacer_01 Canım ben tüp bebek ile hamileyim ve en başından beri progestanı vajinal olarak kullanıyoruz daha fazla etkisi oluyormuş ve ağızdan alımda çok yan etkisi oluyormuş, sen sağlık ocağındaki hemşirelere bakma bilmezler pek. Beni daha önce yanlış yönlendirdiler doktorum kızdı onlar bilmez dıye. Vajinal kullan doktorunun dediği gibi