Deletedmom_7 Hacer_01 16 haftalık hamileyim ve vajinal alıyorum ve size de vajinal almanızı tavsiye ederim benim doktorum bana öyle tavsiye etti çünkü ağızdan alındığı zaman yan etkileri daha fazla oluyor vajinal alındığında daha etkili bir buçuk haftadır kullanıyorum. Uzun bir süre daha devam edeceğim
Bebisiannesi Hacer_01 2 ay vajinal kullandım hiç bir sakıncası yok ki tüp bebek tedavisi öncesi ve sonrası da kullandım. Düşüğü engellemek amacıyla kullanılıyor
Emine003 minisinannesi07 anladım canım ben zaten fitil olarak kullanıyorum canım post sahibi ben değilim 🥰🥰 sen yazınca sadece bana biraz çok geldi de ben ondan sordum canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤗
Gamze__79 Hacer_01 Bende kullandım vajinal yoldan agızda alınca daha agır oluyomus sersemlik felan yapıyomus
Eliferimm caglaolmeZ Benim karnımda hafif ağrı var belimde var özellikle bel ağrısı dün çok oldu sizinde oluyor mu 🙄
Limonzeytin Hacer_01 Ağızdanda alınır vajinadanda konulur. Ağzdan alırsanz baş dönmesi yapıyor ve mide emilim sağlayana kadar zaman geçiyor. Vajınadan koyarsanz rahım hemen emer ve etkisi daha kolay olur. Siz bilirsnz 2side olur yani. Kadın doğmcu ne derse onu yapın snçta bu branşta daha yetkili tecrübeliler👍👍👍
Eliferimm caglaolmeZ 25 martta ikili tarama için gittim detaylı bakıldı, 28inde kan sonuçlarını gösterdim Alt karaciğer enzimi biraz yüksek çıkmış 11inde gel kan ver sonuç bakalım takip edelim dedi ama bebeği görmeye 1 ay sonra gel dedi ayın 25inde bebeği görmeye gideceğim. Siz?
S00-00 Damla1995 merhaba ben 7 haftalık hamileyim dün öğlen 12 den beri kahverengi akıntılarım var kadın doğuma gittim kalp atışları normal kanama alanı yok dedi 200 mg progestan başladı günde iki kere alıyorum bir sabah 6 da bir de akşam 6 da ama çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye bu lekeler neden oluyordur veya ne zaman kesilir bir bilginiz varsa cevap verir misiniz lütfen 🥺🥺🥺🙏
Damla1995 S00-00 kuzum kahve rengiyse fzla korkma oek korkukcak birsey yok stres sknti uzuntu yapma dinlenmene bk bolca. Benm kullanma sebebim cok başkaydı. Ama 8 haftalikken kahve rengi lekelenmeyi bnde yasadm 2 gun geldi dha gelmedi bu durumu dr bile bildirmemisdim ben aslinda ilk hamilelik cahillikdi bnm icin. Ama dedgm gbi bu hftalarda genel olarak bu durumlar goruluyor sende korkma bol bol dinlen ayakalarini yukari tut yat ayetel kursi oku karnina koy eline. Rabbm sag saglm kavustursun insallah sizi 🤲
Eliferimm caglaolmeZ maalesef, zaman geçmiyor 🥺 hep görmek istiyorum bebeğimi, zaman geçsin diye erken uyuyorum gündüz de uyuyorum daha da çok var doğmalarına belki 2. De böyle olmam ama bu birde zor elde edildiği için hep meraktayım 😔