Merhaba kızlar bugün kadın doğum uzmanına gitim ve doktor bana Progestan kabsülü verdi ve vajinal bölgeden kulan dedi bende kullandım bugün aile hekimimi aradım ve sordum ağzından alınması gerekiyor dedi bende korktum hamilelikten kullanan varsa yazabilirimi lütfen korkuyorum bende 5 haftalık gebeyim 🥲